GRUNGE HAIRSTYLES


Just wanted to upload something on my channel related with back to school theme and the truth is that I had a gorgeous lookbook prepared, but my karma mustn´t be very pleased with me lately, cause the day I wanted to edit it just realized that I couldn't find the camera´s card anywhere.

Tenía bastantes ganas de subir algo a mi canal con temática Vuelta al Cole y lo cierto es que tenia un precioso lookbook preparado para ello, pero mi karma no debe estar muy agradecido conmigo últimamente ya que el día que pensaba editarlo me di cuenta de que no encontraba la tarjeta de la cámara por ningún sitio. 


As I really wanted to upload something this week I decided to record yesterday a quick video and uploaded today. That  rush theme inspired me to record some of the hairstyles that I used everyday for college, I'm a little disaster and I'm always late so I can not pull half an hour fixing my abundant and wild hair.

Cómo me daba muchisima rabia tener que repetirlo y me apetecia mucho subir algo esta semana decidí grabar un video rápido ayer y tenerlo hoy listo. Con esa misma temática de prisas se me ocurrió grabar los peinados que me hago para ir a clase, por que soy un poco desastre y siempre llego tarde así que no me puedo tirar media hora arreglando mi abundante y alocada melena.


*English subtittles are available on this video.

Remember that if you want to comment, please do it on the video´s comments section.
Recordad que para comentar algo sobre este post o el video, podéis hacerlo en la zona de comentarios del video.

1 comentario: